ВРЪЩАНИЯ, ЗАМЕНИ И РЕКЛАМАЦИИ
РЕКЛАМАЦИЯ НА ПРОДУКТ
Ако вашият продукт е повреден при траспорта или е счупен, уведомете ни възможно най-скоро. Искрено се извиняваме за причиненото неудобство. Ще разгледаме Вашата жалба приоритетно. Изпратете следното на info@twinnytube.bg:
- снимка/видео на продукта, ясно показващо местоположението на повредата заедно с кратко описание
- номер на поръчка
В темата на имейла напишете – РЕКЛАМАЦИЯ НА ПРОДУКТ и името на продукта.
Молим, не връщайте продукти, които са повредени или не работят правилно. Вместо това се свържете с нас чрез имейл на: info@twinnytube.bg
ОТКАЗ ОТ ПОКУПКАТА
Съгласно закона купувачът има право да се откаже от покупката по каквато и да е причина и без обяснение в рамките на 14 дни от получаване на пакета. За да упражните това право, следвайте процедурата на следната страница: НАТИСНЕТЕ ТУК
Артикулът, който желаете да върнете, трябва да е невредим, в оригинална или подходяща опаковка с всички части и аксесоари. Изпратете продукта с препоръчана поща.
Покупната цена ще бъде върната или замяната ще се извърши в рамките на 14 дни от датата на получаването на вашия пакет в централния ни склад или от датата на получаване на потвърждението за изпратената пратка (товарителница) на нашия имейл адрес.
Разходите за доставка винаги се поемат от подателя. Не приемаме пратки с наложен платеж.
При отказ от договор, при който е използван бонус, код за отстъпка или промоционален код, тези средства се считат за отстъпка и не се възстановяват на потребителя. Възстановява се само платената сума.
Повече информация за връщането на продукти е налична в Условията за работни операции. За всички допълнителни въпроси пишете на info@twinnytube.bg
ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ
Ако номерът, размерът или цветът на поръчания продукт (обувки или дрехи) не Ви устройват, можете да го промените. За да замените същия продукт с различен размер или цвят, следвайте инструкциите на следващата страница: НАТИСНЕТЕ ТУК
Покупната цена ще бъде върната или замяната ще се извърши в рамките на 14 дни от датата на получаването на вашия пакет в централния ни склад или от датата на получаване на потвърждението за изпратената пратка (товарителница) на нашия имейл адрес.