Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

КЪДЕ Е МОЯТ ПАКЕТ?
КЪДЕ Е МОЯТ ПАКЕТ?

За да проверите статуса на вашата поръчка, просто щракнете върху връзката ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ПРАТКА, въведете вашия имейл адрес и номер на поръчка (#....).


• След като направите поръчката, получавате потвърждение за покупка с номера на поръчката на вашия имейл адрес. С този номер на поръчка и имейл адрес влезте във формата по-горе, където можете да проверите статуса на поръчката си. • До статуса на поръчката можете да получите достъп и чрез натискане на бутона в имейла за потвърждение.
• Когато пакетът бъде предаден на куриера, проследяващият номер на куриера и линка за проследяване на пакетите директно в куриерската фирма ще бъдат видими в системата. При натискане на бутона се отваря страница, в която можете да проследите пратката до доставката. Местоположението на номера за проследяване и бутона за свързване с куриера можете да видите в примера по-долу.

Това отговори ли на вашите въпроси?

Thank you for your feedback

НОВА ПОРЪЧКА
НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ ВСИЧКИ АРТИКУЛИ, КОИТО ПОРЪЧАХ ИЛИ ПОЛУЧИХ ГРЕШНИ АРТИКУЛИ