Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ВРЪЩАНЕ НА СУМАТА ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТА?
КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ВРЪЩАНЕ НА СУМАТА ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТА?

Когато изпращате вашата заявка за връщане/замяна, молим да ни предоставете разписката от куриера с номера за проследяване на вашия пакет (товарителницата) и името на куриерската фирма, с която сте върнали. По този начин можем да започнем обработката на вашата заявка по-рано. Ако не ни изпратите номера за проследяване (товарителницата), ще можем да обработим вашата заявка само след получаване на продукта в централния склад.

Това отговори ли на вашите въпроси?

Thank you for your feedback

ЗАМЯНА
ВРЪЩАНЕ
You have successfully subscribed!
This email has been registered